bury























bury me
by myself
or by your hands
I tend to build my own grave
make it so obviously
makes you laugh
I just don't want to be forgotten
I't's just a dream wants to be true

土堆把我給埋了
我還有一鼻管的氣息正在吹吐
灰塵跟著呼出的喘哮
飛來飛去

我笑著幫自己做了一塊碑
原來我到死都不甘心成為不明顯
或著只像個輕飄的電影沒有記憶點

然後
畫完一張畫之後我笑了

夢見一個很不大的夢
只有我自己在夢

Comments

Popular Posts