24



























"well , sorry that is what I only can give you for the present this year "
Santa said

"It' OK , It's fine" I said to ppl
 , I knew that I m not still good enough for you"
and it is reasonable that  my wishes shouldn't be come true yet

說起負面真令人反感
而我還真並不是你要的討喜心生憐惜的女物

你說我是否知道疼惜究竟是怎麼一回事兒
我愚昧的只知什麼叫"犧牲"

十字架上後的釘痕
多少人記得住了嗎
還是
我們真的明白了復活的意義而慶祝

我的親愛的
要是慶祝沒有你
我的節日永遠








Comments

Popular Posts