The Artist day 26





























Day 26

第二十六個八小時

說真的
其實我在夏天裡
每天常常會洗兩次以上的澡

我真想洗澡我真想洗澡
我真想洗澡我真想洗澡
我真想洗澡我真想洗澡
我真想洗澡我真想洗澡

我真他媽的想趕快洗個澡

以上是今天在天臺的八個鐘頭一直想的事



The twenty-six 8hrs

To be honest
I usually will take shower at least twice a day during summer time .

I really want to have shower x8

That's the only thing in my mind during my 8 hrs today .


Rochu
Xxx

Comments

Popular Posts