The Artist - Day 24





















Day 24


第二十四個八小時


不對外開放的天臺
今天有著藍天白雲一線天的景色


我忍不住想問它


“誒!這麼美的你
願意一起陪我走到最後嗎?“


我跟它說
如果是你說的


我就選擇相信


ps:
我靠
經期真的絕非是個適合工作的日子
與全天下為生理期所苦的女性共勉之
生理假是多麼合理合理合理的呀~~~~~(鬼叫)


The twenty-four 8hrs


I have the lines of the beauty blue with white .


“ Will you stay with me until the end? “
I asked to the sky .


“ I will belived it if is you said so . “


ps: period definitely is not suitable for working , believed it ! plz .


Rochu
Xxx

Comments

Popular Posts