The . My . the dots




















The . My . the dots
The dancing dots in my sight
22 years with me
n 6 years
the time I started love them

sometimes happens
sometimes gone

everything must be a reason to be appeared

that's what I say to life

九月四日
一個新開始月份的第二次
他們在我眼前跳舞了

與我生命陪伴22年
六年前
我才學會喜歡上那些扭曲的舞動

偶爾起時
偶爾落幕
下一秒的故事
停給我半分
讓你聽
我說

飛舞凝在時間暫停不走時

love,
Rochu
xxx









Comments

Popular Posts