Shit

























Yes , I know .
n just saying that be4 sinking

FxxK

I said My Last word to the sky

at the nearly end of a year

with "No" colour Ink drawing


是的,我就是不信
沒有顏料就畫不出東西
沒有顏料成分的東西就不是畫

抬頭望天
我叫罵一聲
是!我槓上操你的老天爺

另一個十年
跟你玩到底

生死簿上請記下我名字
我是若竹
Rochu Chiu

x









Comments

Popular Posts